Florarie online – top 8 situatii amuzante
Florarie online – top 8 situatii amuzante, culese direct din experientele operatorilor nostri din call center florarie online. 🙂 Suntem super incantati sa facem astazi un articol amuzant, cu situatii reale din call center-ul nostru pentru preluare comenzi.
Angajam operatori call center florarie online – 2 posturi disponibile in Bucuresti – aplica si tu! 🙂
Cu totii stim ca orientarea catre client este foarte importanta in mediul online, mai ales in florarie online, locul unde clientii nostri apeleaza la serviciile noastre din motive personale de cele mai multe ori: pentru a spune te iubesc, pentru a transmite emotii, pentru a face pe cineva sa il/o ierte, pentru a cuceri, pentru a oferi o bucurie.
Precum operator in call center florarie cu livrare flori, este necesar sa le oferi clientilor tai cele mai bune produse si servicii si sa te asiguri ca relatia va fi de durata si de incredere de ambele parti. De cele mai multe ori, clientul este putin sceptic, insa operatorii FlorideLux fac de fiecare data eforturi pentru a oferi clientilor informatii complete si pe intelesul lor, conform procedurilor FlorideLux, dar si a pachetelor de servicii si produse pe care le oferim.
Rolul unui operator de preluare comenzi este extrem de important pentru ca este catalizatorul dintre client (la nivel de dorinte, asteptari) si atelierul de lucru + livratorul (cei care infaptuiesc si duc la un bun sfarsit cerintele, dorintele si asteptarile clientilor nostri). In cadrul florariilor FlorideLux operatorii sunt persoane foarte bine pregatite, capabile sa ofere informatii complete despre serviciile noastre, despre toate produsele de pe website (cunosc florile foarte bine), sa faca o oferta personalizata pe loc si sa sfatuiasca clientul catre un buchet sau aranjament floral potrivit ocaziei si bugetului.
Clientii se simt de fiecare data extrem de confortabili cu operatorii nostri, pentru ca stiu ca discuta cu oameni bine pregatiti si fini cunoscatori ai florilor, asadar simt ca este ok sa se lase pe mana noastra. Acum sa revenim un pic si la subiectul articolului, respectiv top 8 cele mai amuzante situatii din call center :). Chiar credem ca va vor placea aceste mici povestioare amuzante si delicioase, perfecte pentru a fi digerate intr-o dupa-amiaza de vara relaxata, asa cum este aceasta ;). Enjoy!
Florarie online – top 8 situatii amuzante
1. Primul contact cu o anumita persoana, iar livrarea de flori se face la sediul unei firme: am ales aceasta situatie deoarece este des intalnita, din partea unui barbat care vrea sa cucereasca o anumita persoana si primul impuls este de a-i trimite un buchet de flori. Pana acum nu este nimic neobisnuit in aceasta situatie, insa in momentul in care persoana care alege sa trimita acest buchet de flori nu cunoaste decat adresa de livrare, acolo fiind sediul firmei la care lucreza destinatara si cunoaste doar prenumele acesteia. Au fost cateva situatii in care in acel birou existau 2 persoane cu acelasi prenume si nu se stia cine trebuie sa primeasca acel buchet de flori.
2. Cererile in casatorie cu ajutorul unei florarii online: acest moment este cu totul special, atat pentru expeditorul foarte emotionat, cat si pentru noi, stiind caaaaat de importanta este livrarea cu care am fost onorati. Situatia cea mai amuzanta este cand destinatara care primeste aceasta cerere, in cazul in care clientul opteaza sa ramana anonim, solicita sa stie din partea cui este cererea sau cadoul primit.
3. Mesaje flori pentru felicitari: de cele mai multe ori mesajul este din partea clientului si are o semnificatie aparte. Dar iata cateva exemple de mesaje flori extrem de amuzante: “Iti multumesc ca imi gasesc sosetele de fiecare data”. / „Esti imposibila!” / „Logic: while (girl=hot, interest++ )”
4. Florile sunt naturale? – este o intrebare pe care o primim destul de des din partea clientilor nostri. De cele mai multe ori poza arata atat de bine, incat multi clienti au senzatia ca sunt flori artificiale.
5. Cereri produse funny – O situatie mai amuzanta a fost cand un client ne-a solicitat realizarea unui catelus din flori mare ca dimensiune, pentru aniversarea unei fetite care avea deja un catel alb si foarte pufos. In momentul in care catelul a vazut catelul din flori a inceput sa il latre si sa fie foarte gelos;
6. Adresarea apelativelor – O alta situatie foarte amuzanta este in momentul in clientii incep sa alinte operatorii din call center cu tot felul de diminutive si apelative dragute, dupa ce comanda a fost livrata cu succes (ex: Irinuca, Dienuta etc). De asemenea, sunt foarte multe cazuri in care primim multumiri si clientii doresc sa ofere flori si operatoarelor noastre pentru toata bucuria creata.
7. Data de livrare gresita – este o situatie des intalnita in care barbatii uita de aniversari sau cand au senzatia ca aniversarea este la o anumita data (macar fac eforturi sa retina… 🙂 ), insa nu nimeresc.
8. O alta situatie des intalnita este accea in care clientii intreaba la telefon: Buna ziua, am sunat la FlorideLux?, cu toate ca in momentul in care se apeleaza numarul nostru si in momentele de asteptare, robotul deja setat iti multumeste ca ai apelat la FlorideLux.
„In concluzie, ne bucuram ca reusim sa ne multumim clientii pe deplin si ca acestia revin cu mare drag si cu alta ocazie la noi. Asa cum noi reusim sa aducem o bucurie unei persoane dragi, asa reusesc si clientii nostri sa ne aduca zambetul pe buze in fiecare zi 🙂.”, ne povesteste amuzata Irina Rosu, operator senior FlorideLux.